Obchodné podmienky pre e-shop KBKompas.sk
Obchodné podmienky pre e-shop KBKompas.sk
1. Údaje predávajúceho
Predávajúci: Secom Group s.r.o.
IČO: 50810987
DIČ: 2120488535
Sídlo: Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava, Slovenská republika
Poznámka: Predávajúci nie je platcom DPH.
2. Všeobecné ustanovenia
2.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „OP“) upravujú práva a povinnosti medzi Predávajúcim a Kupujúcim pri predaji tovaru prostredníctvom e-shopu KBKompas.sk.
2.2. Odoslaním objednávky Kupujúci potvrdzuje, že sa s OP oboznámil a súhlasí s nimi.
2.3. Predávajúci je oprávnený OP priebežne aktualizovať. Rozhodujúce je znenie platné v čase odoslania objednávky.
3. Objednávka a vznik kúpnej zmluvy
3.1. Objednávky v e-shope prebiehajú výhradne formou emailovej komunikácie.
3.2. Odoslaná emailová objednávka predstavuje návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy.
3.3. Kúpna zmluva vzniká až spätným emailovým potvrdením Predávajúceho, ktoré obsahuje minimálne zoznam objednaného tovaru, cenu a podmienky dodania.
3.4. Predávajúci má právo objednávku odmietnuť, najmä v prípade nesprávnych alebo neúplných údajov Kupujúceho, vypredania zásob alebo zjavne nesprávnej ceny.
4. Cena a platobné podmienky
4.1. Ceny tovaru sú uvedené v eurách (EUR) a z dôvodu, že Predávajúci nie je platcom DPH, sú uvádzané bez DPH.
4.2. Platba neprebieha priamo v e-shope. Konkrétny spôsob úhrady (bankový prevod, iný dohodnutý spôsob) je dohodnutý individuálne po potvrdení objednávky emailom.
4.3. Kupujúci uhrádza cenu na základe zálohovej faktúry alebo iných platobných inštrukcií zaslaných Predávajúcim emailom.
4.4. Tovar zostáva majetkom Predávajúceho až do úplného zaplatenia kúpnej ceny.
4.5. Po prijatí platby Predávajúci vystaví a Kupujúcemu doručí riadny účtovný doklad (faktúru), spravidla v elektronickej forme.
4.6. Tovar je expedovaný až po úplnom pripísaní dohodnutej úhrady na účet Predávajúceho.
5. Dodanie tovaru
5.1. Tovar je doručovaný prostredníctvom zmluvných prepravcov (kuriérske spoločnosti, výdajné miesta a pod.), prípadne iným spôsobom dohodnutým emailom.
5.2. Lehota dodania začína plynúť odo dňa prijatia úhrady na účet Predávajúceho, nie odo dňa odoslania objednávky.
5.3. O predpokladanom termíne doručenia je Kupujúci informovaný emailom po potvrdení objednávky a úhrady.
5.4. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku pri jej prevzatí. V prípade viditeľného poškodenia obalu alebo tovaru sa odporúča spísať s prepravcom záznam o poškodení alebo zásielku neprevziať.
6. Odstúpenie od zmluvy (spotrebiteľ)
6.1. Spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojho podnikania) má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku.
6.2. Právo na odstúpenie od zmluvy môže spotrebiteľ uplatniť prostredníctvom emailu v písomnej forme, pričom odporúčame uviesť číslo objednávky, dátum nákupu a identifikáciu tovaru.
6.3. Spotrebiteľ je povinný zaslať tovar späť Predávajúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa oznámenia odstúpenia od zmluvy.
6.4. Tovar by mal byť v pôvodnom stave, nepoškodený a ideálne v pôvodnom obale, v rozsahu potrebnom na zistenie povahy a vlastností tovaru.
6.5. Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.
6.6. Predávajúci vráti spotrebiteľovi prijaté platby vrátane nákladov na dodanie (v rozsahu ustanovenom zákonom) bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vráteného tovaru alebo preukázania jeho odoslania.
7. Reklamácie a zodpovednosť za vady
7.1. Práva Kupujúceho zo zodpovednosti za vady sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa (zákon č. 40/1964 Zb. a zákon č. 250/2007 Z. z.).
7.2. Reklamáciu môže Kupujúci uplatniť emailom, pričom je vhodné uviesť popis vady, číslo objednávky a prípadnú fotodokumentáciu.
7.3. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a informuje Kupujúceho o spôsobe vybavenia reklamácie v zákonnej lehote, najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia.
7.4. O výsledku reklamácie bude Kupujúci informovaný emailom.
8. Ochrana osobných údajov
8.1. Predávajúci spracúva osobné údaje Kupujúceho v súlade s príslušnými právnymi predpismi, najmä Nariadením (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákonom o ochrane osobných údajov.
8.2. Osobné údaje sú spracúvané výlučne za účelom vybavenia objednávky, fakturácie, doručenia tovaru a komunikácie s Kupujúcim. Na marketingové účely sú údaje spracúvané len na základe súhlasu Kupujúceho, ak je poskytnutý.
8.3. Osobné údaje môžu byť poskytnuté tretím stranám iba v nevyhnutnom rozsahu – najmä prepravným spoločnostiam a platobným partnerom, za účelom doručenia tovaru a spracovania platieb.
8.4. Kupujúci má právo na prístup k svojim osobným údajom, ich opravu, vymazanie, obmedzenie spracúvania, prenosnosť údajov a právo namietať spracúvanie, ako aj právo podať sťažnosť na dozorný orgán.
9. Riešenie sporov
9.1. V prípade, že dôjde medzi Predávajúcim a spotrebiteľom k sporu, môže spotrebiteľ využiť aj alternatívne riešenie sporov podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
9.2. Orgánom dohľadu a subjektom alternatívneho riešenia sporov je najmä Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
9.3. Spor je možné riešiť aj prostredníctvom online platformy riešenia sporov (ODR) dostupnej na stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr .
10. Záverečné ustanovenia
10.1. Právne vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
10.2. Ak sa ktorékoľvek ustanovenie týchto OP stane neplatným alebo neúčinným, tým nie je dotknutá platnosť a účinnosť ostatných ustanovení.
10.3. Odoslaním objednávky emailom Kupujúci potvrdzuje, že si tieto OP prečítal, porozumel im a v plnom rozsahu s nimi súhlasí.
Prevádzkovateľ:
Secom Group s.r.o.
IČO: 50810987
Email:
Sídlo: Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava
Vigilantibus non dormientibus iura subveniunt.
(Právo pomáha bdelým, nie spiacim.)

